سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام بیت سیاح

حوزه/ فرمانده بسیج طلاب و روحانیون اهواز گفت: با توجه به‌ شدت بحران ایجاد شده در سطح کلان‌شهر اهواز، با قید فوریت، قرارگاهی را با حضور مدیرگروه‌های جهادی در سطح کلان‌شهر اهواز راه‌اندازی کردیم و بر این اساس، چندین اقدام مشترک در دستور کارگروه‌های جهادی قرار گرفت.

حجت الاسلام بیت سیاح، فرمانده بسیج طلاب و روحانیون اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از تشکیل قرارگاه کمک‌رسانی به مردم مناطق آب‌گرفته اهواز خبرداد و گفت: با توجه به‌شدت بحران ایجاد شده در سطح کلان‌شهر اهواز، با قید فوریت، قرارگاهی را با حضور مدیرگروه‌های جهادی در سطح کلان‌شهر اهواز راه‌اندازی کردیم و بر این اساس، چندین اقدام مشترک در دستور کارگروه‌های جهادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کمک‌رسانی در سه منطقه «کمپلو»، «شهرک اهواز» و «کوی علوی» به‌عنوان اولویت نخست گروه‌های جهادی تعیین و به طلاب و بسیجیان ابلاغ شده است.

حجت الاسلام بیت سیاح، با بیان اینکه هم‌اکنون لیست نیازمندی‌های هر منطقه مشخص شده است، گفت: بعد از رصد میدانی، برآورد وضعیت انجام شده و در حال حاضر راهبرد اصلی قرارگاه، تقویت گروه‌های جهادی فعال در مناطق فوق‌الذکر می‌باشد.

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون اهواز، بیان کرد: اقدامات جهادی با هماهنگی مجمع جهادگران و مسئول حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی صورت خواهد گرفت و علاوه بر آن نیز سعی بر این شده که با نهادهای حاکمیتی همچون هلال‌احمر همکاری و تعامل سازنده‌ای داشته باشیم.

وی در پایان گفت: البته بخش مهمی از اقدامات جهادگران، مطالبه گری جدی از مسئولین باهدف رفع مشکلات و موانع زندگی مردم مناطق محروم است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha